maanantai 16. toukokuuta 2011

Don't cha wish your girlfriend was hot like us?

Oltiin lauantaina Roosan kanssa vähän Kuubailemassa ;) Iltaan mahtui vaikka mitä, armotonta bailausta med lovers & also haters wut(?) & armotonta siemailua! Oon edelleen katkera et mun 'juomamestari' -titteli peitottiin urakalla, Roosa vetäs JOKASEN drinkin nopeemmin huiviin kuin minä, en hyväksy, tää on kunnianloukkaus :'D Lisätään vitutukseen vielä se etten meinannut TAASKAAN päästä baariin sisään!!! No ajatellaan positiivisesti; olen kuitenkin jo 20- vuotias ja mua luullaan alle 18-vuotiaaksi= HELL YEAH♥ But anyhow...…



Joo hehkee ämmä



Illan makeup: inspired by J.LO's makeup in ''On the floor'' MV. No siis ei tietenkään samanlaiset ja yhtä hienot (yhyy) meikit mutta tosiaan siitä lookista inspiroiduin! Päädyin myös irtoripsiin pitkästä aikaa & oon niin tyytyväinen et ne pysyi paikallaan koko illan, päätähuimaavasta biletyksestä huolimatta ♥!



Takapiruilin kun Roosa laittautu hoho~!



Roosa vielä vähän vaiheessa~ Tää kuva on niin söpö♥!

Sillä välin ku Roosa laittautu, kun olin jo ite lähes 100% ready ku olin vähän tylsyyteeni meikannu jne, riehuin ympäri kämppää lonkero kourassa ja vessahorosin <3455



Don't cha wish your girlfriend was a freak like me? I bet you... do not haha :'P Toi mun käsi..ja mun naama..ja kaikki ....joohhhhhh



Camwhoring @ Kuuba's wc :D Had so much fun, thank you Roosa♥! And also Matias, Niko, Miika & that one dude jonka haaroille heitin sitten puolet drinkistäni, heti vielä sen jälkeen ku Niko kaato kaljansa ensin raukkaparan housuille :''D Ollaan me aika kettuja!

Enenmmän kuvamateriaalia olis saanu olla, mut eihän sitä nyt hassussa humalassa ehdi mitään kuvailemaan tai menee tilanteet ohi :')!

Joo tää oli tässä! Tänään vielä toinen postaus luvassa; uusista kengistä *w*
Baibaiii~♥!

4 kommenttia:

  1. ootte niin nättejä et en kestä ;_______; ei tasan käy onnen lahjat! ja toi oli hieno meikki *-*

    VastaaPoista
  2. @slept KESTÄT! Koska oot nätti ;)♥!!!! ja ei kyllä käy tasan onnen lahjat siitä oon samaa mieltä! mut hei thanxx♥

    VastaaPoista
  3. tuunko antaan sulle vähän henkilökohtasta palautetta noista kuvista..?!??!?!!!
    Siis.. just, kiitos vaan, muutan OIKEESTI kohta Carkin luo! -________________-

    Näytän joltai ihanalta wannabeteiniemopissikseltä tossa.. Että voit tunkee ne söpöt johonki!

    Toi vika oli kyllä kiva! ^^ ja seura tietty huippua! <3 mut hääähhhää, voitin sut biaaaatch.. >.<

    VastaaPoista
  4. @anon älä ny viitti biatch <3 oot niin söppänä ;)! ja ET TOD NÄYTÄ XDD LET ME LAUGH! mä oon hei tollane horoperse...että näin XDDDD ja joo vika on ihanin<3 ja samat sanat thanx again<3 ja niin teit, kosto elää...

    VastaaPoista