tiistai 17. elokuuta 2010

& it feels better than love♥

Hello^.^!

Perjantain vietin Sonjan kanssa, tehtiin sushia ja nautittiin hyvän ruoan lisäksi 12-tuntinen annos tätä:



including 1st Live Tour 2006: Heart,mind&soul (jota mulla ei ole valitettavasti DVDnä..vielä!)


Sivistyneesti siemailtiin ja fanitettiin TOHOstickiemme kera ja kuoltiin aika lahjakkaasti *O*! Tässä joku muu päivä olis sitten tarkotus kattoo vielä 4 korealaista konserttia, huhuhu I'm gonna die/happy X__X ♥

No eipä viikonloppuna mitään muuta kovin järkevää sitten tapahtunutkaan, joten liitän tähän postaukseen sitten kuvia mun uusista vaatteista, jotka saapuivat postiin jo viime perjantaina, mutta eilen sain ne vasta kuvattua! ^^
Props for Sonja, TY♥


Where is my Edward Sullen..wait..wut?


Bandeau Jumpsuit: New Look, 35€
Kengät: Spirit

Elikkä tässä ensimmäinen tilaamistani vaatteista ^^ Very comfy IMO, I luv it♥





Hiuksetkin koitin laittaa vähän erilailla ihan vain tätä oikein harkittua photoshoottia varten, kiharsin vähän sivusta ja toisen sivun vedin tollai jotenkin ''jännästi'' pinneillä taakse, tuli ihan ernu-ajat mieleen :'D HOH! Let's move on! ~



Kyllä, mun oli saatava toinen samanlainen HETI, mutta vaan erivärisenä :D Hinta täysin sama ja ihan yhtä mukava päällä♥ I feel like Superman when I wear this :D


And here are my new KILLER HEELS


Kengät: New Look, 39,90€

umm...totta puhuakseni..noi kengät on aika järkyttävät XD! siis ne on kivan näköset mun mielest, ja ei toi 15cm:n korkokaan viel sillai oo paha (tuun esitteleen tässä samassa postauksessa viel toiset yhtä korkeet monsterit mut) kyseessä onkin se, minkälaisessa asennossa mun jalat on noissa kengis, jalkojen saaminen suoraks on melkein mission impossible :-D mut ehkä mä viel opin! ~



Starpless Bow dress: New Look, 35€

Oon niin yllättyny tosta _hinnasta_! Ihan järkyttävän halpa IMO, koska Suomes tosta sais maksaa varmaa ainaki puolet enemmä O.O Mut yeah, toi oli kans vaan hankittava! Harvoin käytän mekkoa, mutta enköhän mä voi niitäkin tässä hiljalleen oppia pitämään ;P



Yhdistin sitten tähän asuun nää mun toiset ''monsterit'' jotka tilasin joskus keväällä :D
Korkoa on tosiaan se vaivaiset 15cm( karu totuus on, että mä oon noilla koroilla sen 192cm pitkä, en pistä silmään, en toki~)
mutta noilla pystyy ihan hyvin kävelemään, on tosi mukavat jopa jalkaan, vaikka kaikki mun kaverit muuta väittääkin :'D



Kengät: L♡ve L♡bel, Bubbleroom, 49,90€


*phew* So we've finally reached the end :D Siinä oli kaikki kuteet tältä erää! Tällä hetkellä odottelen postissa uusia pelejä Nintendo DS:lleni :D Ei niitä täältä Suomesta kannata edes ostaa kun hinta on 5-kertainen! >.<

Ainiin! Eilen olin kattomassa Sonjan & Roosan kanssa Step Up3 3D:nä! Oli ihan jees leffa, mut jätti kyl kylmemmäks ku esim. kakkone, ne tanssit ei iskeny jotenki tällä kertaa nii hyvin, johtui kyllä luultavammin siitä että musat oli yksinkertasesti paskemmat. . .
Mut joo sitten leffan jälkee vähä hengailtii, ajeltii ja tanssittii ympäri kyliä! Joku hörhö pyysi bisselle ja muuta semmosta :D
Life is life~

Well, hope you enjoyed!
Comments=♥

7 kommenttia:

  1. millo otetaa photoshoot uusiks?! oli huippua oot nii hyvä & kuvauksellinen malli !!!!! :OOO♥

    VastaaPoista
  2. no älä ny hulluja,hulluja,hulluja puhu :D!! joskus otetaa kyl ;D
    vaik oon kyl niin erimieltä tosta kuvauksellisuudesta yms :'D! mut joskus juu♡

    VastaaPoista
  3. kiitos Hallu ;;~;; ♥
    Sun pitää palkata Sonja, se on hyvä kuvaan ;)
    ja jep noi kengät on love, mut tosiaa vähä vaikee kävellä!! ^^' Ja kyllä sä vielä opit! :)

    VastaaPoista
  4. änkeekö varpaat vähä pihalle viimesistä koroista :--DDD

    VastaaPoista
  5. änkee :--D painovoima vetää alaspäin ;(

    VastaaPoista
  6. oot oikeesti iha jumalattoman kaunis, plus noi vaatteet on aiva ihania!

    keep it up girl!

    VastaaPoista