maanantai 12. syyskuuta 2011

Three Vs. Two stand for 'V', one for Voldemort.

Oltiin lauantaina Sonjan & Valtterin kanssa vähän testailemassa Helsingin yöelämää :D! Heti alkuun haluan kyllä hieman vinkua siitä, että en olisi ihan heti uskonut että vielä nykypäivänäkin Helsinkikin onnistuu oleen samanlainen junttila kuin muutkin kaupungit. Ei tarvinnut mennä rautatieasemaa pidemmälle kun jo heti jotkut mäntit siellä rupes huuteleen V:n perään kaikenmaailman typeryyksiä. No, parasta tässä on, että eihän sellasesta p*skasta tarvi välittää mutta... c'mon, luulin että viimestään Hesassa oltais totuttu jo jos jonkinmoisiin ''kummajaisiin'' mutta ei näköjään.. Jooh stanan suomijurpot :D Mahto vaan v*tuttaa ku ette ollu ite yhtään hyvännäkösiä HAA-HAA!

No joo, aloteltiin sitten juomaan Omenahotellissa ja voin kertoo että... ihan hyvissa oltiin, ainakin minä. Matka jatkui Onnelaan. Sinne koska a) ollaan vähän turisteja eikä oikee osattu suunnistaa mihinkään b) oltiin liian kännissä edes yleensäkään suunnistamaan kauhean pitkälle ja c) tarviiko mun ees selittää lisää :D?

Huolimatta siitä, että mulla on vain huonoja aikaisempia kokemuksia Onnelasta, niin Hesan Onnela onnistu oleen kyl upee. En tiä, tykkäsin vaan kovasti koska se baari oli yleensäkin iso, siel on ihan cool sisustus (ainakin treen baareihin verrattuna) ja SE BASSO♥ Musa jytäs ja istuessa sai ilmaset hieronnat :D

Mut joo eipä siitä sen enempää, täs vähän kuvamatskua :D :


Close-up meidän tyttöjen illan lookista



Valtteri tells you to disobey ;)





No clue of what is happening in here...



Vaikka tässä poseeraanki V:nä, mä olin se illan Voldemortti :)



Tää jätkä löysi kyl ton hotellihuoneen kaikki mahdolliset vempeleet ja laitteet, käsisuihkuja myöten kröhm.....



Mä en oo varma, että haluanko mä sanoo tästä kuvasta yhtään mitään omalta osaltani....


Kiitos vielä hauskasta illasta S&V! Aivan mahtavaa oli♥ Ens kerralla se Tiger ;)!

Nyt meen tästä reenaamaan selkää, lakkaamaan kynsiä ja tuijottamaan seinää, jossa nään kuvioita joita muut ei nää~!


'til next time, BAI♥!

1 kommentti: